Kontakt oss

KUNDESERVICE – SPØRSMÅL OG SVAR

Vi ber om forståelse for at det nå til tider er stor pågang på kundeservice, og at det vil ta litt lengre tid å få svar på henvendelser.  Vi har på bakgrunn av dette forfattet noen spørsmål og svar under som sikkert er mange av de spørsmålene dere som medlemmer lurer på.

Vi har enda ikke all informasjon klar da situasjonen utvikler seg stadig. Vi vil oppdatere informasjonen om hvordan dette vil berøre ditt medlemskap så fort vi får ny informasjon. Vi oppdaterer denne siden fortløpende.

 

AKTUELLE SPØRSMÅL:

Hvorfor opprettholde et aktivt medlemskap hos oss:

Neste trekk vil gå den 20.04 og dette er da betaling for hele april måned. ( betales på etterskudd) Det vi vet nå er at senteret må holde stengt frem til 13.04. Vi ønsker å gi deg som medlem disse valgene når det gjelder ditt medlemskap til vi får myndighet til å åpne igjen.

Hvorfor opprettholde et aktivt medlemskap hos oss:

ET SENTER Å KOMME TILBAKE TIL….

Vårt fokus nå er å sørge for at DU har et treningssenter å komme tilbake til når myndighetene igjen åpner for dette. Vi har forståelse for at mange av dere også privat er satt i en vanskelig situasjon, men vi vil gjerne – med stor ydmykhet – anmode de av dere som kan, om å gi oss en hjelpende hånd til å komme igjennom denne perioden.

Vi ønsker å gi deg som medlem disse valgene når det gjelder ditt medlemskap:

Jeg støtter mitt treningssenter:

a) Ønsker du å betale full medlemsavgift har dette stor innvirkning for senterets videre drift. Da sender du en mail til post@ditt-treningssenter.no og gir beskjed om dette.  Vi vil også være behjelpelig med å låne ut gratis trenings utstyr . Du vil også ha tilgang til alle våre hjemmetrenings program fra vår egen App «ditt treningssenter» eller vår nettside ditt-treningssenter.no. Du er også med i våre konkurranser for å vinne premie. På forhånd tusen takk.

Jeg støtter mitt treningssenter:

b) Vi setter ned prisen på alle medlemskap til 299,- pr mnd. så lenge dette vedvarer. Velger du å ha et aktivt medlemskap trenger du ikke å foreta deg noe. Vi regulerer ditt medlemskap. Du vil også ha tilgang til alle våre hjemmetrenings program fra vår egen App «ditt treningssenter» eller vår nettside ditt-treningssenter.no. Du er også med i våre konkurranser for å vinne premie. På forhånd tusen takk.

c) Dersom du er nødt til å fryse medlemskapet, gjør vi i denne situasjonen om på våre fryseregler. Vi kan sette ditt medlemskap «på vent» til vi igjen kan drifte som normalt. Medlemskapet åpnes da automatisk fra dagen vi åpner igjen. Du vil ikke ha tilgang til alle våre hjemmetrenings program fra vår egen App «ditt treningssenter» eller våre konkurranser. Vi har forståelse for ditt frys.

Kan jeg si opp medlemskapet mitt?

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å ikke forhaste seg med en eventuell oppsigelse av medlemskapet. Grunnen til dette er at det ikke utgjør noen forskjell om man sier opp i dag eller i slutten av måneden,- oppsigelse blir ikke registrert før den første dagen i påfølgende måned uansett. Ved en oppsigelse vil man miste de fordeler man har opparbeidet seg som medlem av våre senter. Vi vil så fort vi har mer informasjon og når vi har funnet en løsning som kompenserer for tiden våre sentre må holde stengt, komme tilbake til dette.

 Kan jeg bryte medlemskapet mitt i bindingstiden?

Du kan ikke si opp medlemskapet dersom du er i bindingstid. Det vi kan gjøre er å fryse medlemskapet ditt ,-bindingstiden vil automatisk forlenges tilsvarende tiden du fryser ditt medlemskap.

 

Tusen takk for at du vil være med på dugnadsånden i en slik tid med på å oppretholde ditt medlemskap. Dette for å hjelpe en liten lokal bedrift.

Tusen takk!

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close